11 december 2017

Under solen i oktober


Hösten passerade snabbt förbi och i skrivande stund är vi mitt inne i ett december i snöskrud.

Uppkopplingen till nätet har varit under all kritiken sedan i somras, men nu så verkar även dt vara stabilt. Det innebär att jag kan backa tillbaka och t.ex berätta lite av det som hände under oktober månad.


Min syster som bor långa perioder i södra Spanien erbjöd mig att vara köksbiträde under en vecka när hon arrangerade en Yoga-rawfood-vandringsresa i och omkring Nerja som ligger i soliga Andalusien.

Som biträde hann även jag med några yogapass och vandringar. Men för övrigt var tiden vigt åt köket tillsammans med kocken Kathrin. Vilken härlig vecka.





Den andra delen av min resa fortsatte med att upptäcka Marocko tillsammans med mina systrar, men det är en ny historia...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar